Vælg en side

Benefits: Muskelopbygning

Ønsker du at opbygge større muskler? Hvis du gør, så er vi sikre på at vi har et program til dig. Vores programmer er udviklet på baggrund af den viden som vores eksperter har fået fra utallige videnskabelige undersøgelser. Derfor er metoderne og strategierne der er brugt i programmet blevet gennemtestet af mange og det er bevist flere gange at de virker. 

Det er ligegyldigt hvilket niveau du er på, omend du er begynder eller har trænet i flere år. Vi har dog lavet programmerne således at jo flere gange i ugen du træner, jo mere erfaring kræves der at du har med styrketræning. Så hvis du er helt nybegynder eller har trænet regelmæssigt i mindre end 6 måneder, så anbefaler vi 3X programmet til dig. 

Hvis du derimod har trænet regelmæssigt i mere end 6 måneder, så anbefaler vi enten 4X eller 5X programmet. Du kan læse mere om de forskellige programmer inde på deres sider. Programmerne minder meget om hinanden, da de alle tre er udviklet på baggrund af de samme metoder og idéer, derfor er der ikke et af programmerne der er bedre en det andet. Det bedste program for dig vil være det program som passer til hvor meget du vil træne hver uge. 

de tre programmer

3X Muskelopbygning

Programmet er lavet til dig i alderen 18-29, som ønsker at træne 3 gange om ugen og måske ikke har så meget erfaring med styrketræning.

4X MuskelOpbygning

Programmet er lavet til dig i alderen 18-29, som ønsker at træne 4 gange om ugen og har trænet regelmæssigt i min. 6 måneder.

5x Muskelopbygning

Programmet er lavet til dig med min. 1 års træningserfaring i alderen 18-29, som ønsker at opbygge muskler og træne 5 gange om ugen.